Äntligen finns det en smula hopp…
I torsdags hade vi finbesök. Inte bara en, utan hela två (!) specialistsköterskor kom för att starta yngsta dotterns biologiska terapi. Hon hade dessutom bett intensivsjuksköterskebrodern vara med, så totalt tre syrror...
Ska cortison verkligen göra så här ont?
Idag var jag på reumatologen igen. De vill starta mig på cellgifter till sommaren för att försöka få bukt med mitt hyperaktiva immunsystem. Det känns inget vidare. Alls. Jag fick med mig broschyrer hem...